Relatii publice, comunicare, secretariat _ examen
Agenţiile de presa, ..: d. tuturor mijloacelor
Agentul de relaţii publice scrie numai pentru: b. a convinge;
Atitudinea emiţătorului ..: c. de ambele feluri sau combinate
Atitudinea receptorului ..: d. a+b+c.
Audienta înseamnã: b. totalitatea receptorilor unui.
Auditoriul este sinonim cu: a. publicul receptor;
Birocratia este numai un model: c..a+b.
Birocratia nu tolereazã implicarea ..: c.a+b.
Calităţile cerute unui bun practician . c. a+b
Când a căpătat termenul de birotică b.a doua jumătate a anilor 70;
Cand au loc cocktail-urile adupa-amiaza, la orele 17.00 sau 18.00;
Cand se organizeaza bufetul? B. cand exista interesul de a se;
Cand se organizeaza ceaiurile? C. ambele variante sunt posibile.
Cand se organizeaza receptiile? a. seara, in jurul orelor 19 sau 20.
Care dintre următoarele ....a. este o intercaţiune continuă;
Care dintre următoarele ..a. are aspect redundant;
Care dintre următoarele .. a. actualizează frecvent funcţia fatică;
Care este acceptiunea notiunii? c. orice angajat care vorbeste,
Care este motivul pentru respectarea ..? c.in ambele situatii.
Care este obiectivul biroticii? a.creşterea calităţii, productivităţii;
Care este obiectul principal al biroticii? a.informaţia;
Care este pozitia asistentului? b.colaborator apropiat al .;
Care este rolul organizarii si participarii la mese? c.ambele.
Care este rolul secretariatului in c.ambele variante sunt corecte.
Care este rolul tinutei vestimentare b.are o deosebita importanta;
Care este scopul sedintelor, ..? c.ambele cazuri
Care este sfera corespondentei oficiale? c.probleme cu continut,.
Care este structura scrisorii oficiale, ..? c.antet, numarul si data, ,.
Care este structura sistemului birotic? a. echipament, programe şi;
Care sunt criteriile de care se tine c. pregatirea profesionala,.
Care sunt criteriile de clasificare a corespondentei? c.ambele sunt.
Care sunt deficienţele sistemului informaţional? c.ambele variante
Care sunt elementele procesului de comunicare? c.emiţătorul,
Care sunt funcţiile sistemului informaţional? c.decizională,
Care sunt imprejurarile .. cocktail-urile? c.ambele ocazii.
Care sunt imprejurarile .. receptiile? b.in cinstea unei delegatii de
Care sunt limitele maxime admisibile? a.70 db in secretariate si
Care sunt mentiunile ce se fac pe plic? c.adresa destinatarului, a,
Care sunt obligatiile personalului c.cunoasterea si respectarea
Care sunt particularitatile? c.lexicale, gramaticale, sintactice si.
Care sunt situatiile oficiale? c.ambele cazuri.
Care sunt tipurile de oboseala,? c.psihica, musculara si.
Cate forme de aranjare a? c.3 forme.
Câte modalităţi de amplificare a? b.6;
Câte principii cunoaşte birotica? b.5;
Ce atributii au secretariatele? a.executarea lucrarilor de;
Ce avantaj are asistentul manager? a.contacte variate;
Ce avantaj prezinta conferintele? a.sprijinirea proceselor de in
Ce caracteristici prezinta stilul? a.caracteristicile stilului official -;
Ce constrangere are asistentul? a.necesitatea adaptarii la un;
Ce este determinant pentru? c.ambele variante sunt corecte.
Ce este indicat, daca? c.este neindicat sa se formuleze.
Ce este organizatia? c.este o forma concreta de.
Ce este protocolul? c.ambele variante sunt corecte.
Ce este secretariatul? a.un sistem auxiliar ..de secretariat;
Ce functii revin secretariatului? c.ambele variante sunt corecte.
Ce intensitate situeaza zgomotele? b.110 db;
Ce presupune tratarea informatiei scrise? a.aplicarea intregii game
Ce principii stau la baza corespondentei si trebuie? c.ambele
Ce reprezinta documentul? c.ambele variante sunt corecte.
Ce tip de coli se folosesc ..? a.cu dimensiuni standardizate A4;
Ce trebuie avut în vedere? c.conţinut, sens, frecvenţă, lungime, ,.
Cea mai cunoscuta tehnica de manipulare este numai: e.toate
Cel mai important mijloc de comunicare în masă este: e.toate la
Cele mai utilizate tehnici de cercetare sunt numai: d.a+b+c
Cine participa la sedinta? b.cativa colaboratori ai managementului
Comunicarea de masã se caracterizeazã prin: c.a+b.
Comunicarea directã este procesul în care emiţătorul a.în acelaşi
Comunicarea directă este procesul în care: a.emiţătorul şi
Comunicarea în grup ..Grupul mic are: b. între 5 şi 20 de persoane
Comunicarea în grup ..Grupul restrâns are: a.cel puţin 5 persoane
Comunicarea indirecta este procesul în care emiţătorul şi receptorul se află: b.la distanţă şi se comunică prin scris,
Comunicarea indirectă este procesul în care: b.comunicarea are
Comunicarea internă din cadrul organizaţiei poate fi: c.de ambele
Comunicarea internã în organizatie este numai: c.a+b.
Comunicarea intrapersonalã este o: b.emitãtorul si receptorul;
Comunicarea nu mai este deschisã: c.de masã.
Comunicarea politicã este: a.o varietate a comunicãrii publice;
Comunicatul de presă are numai următoarea: d.a+b+c
Comunicatul de presă este o ştire transmisă de o persoană: c.a+b
Conducerea autocratã defineste liderul a.rezolvã singur sarcinile;
Conducerea consultativã defineste liderul: b.ia decizii singur,;
Conducerea de grup defineste liderul: c. discutã cu toti membrii.
Conferinţa de presă este o c.a+b
Confirmarea, ca parte a discursului a. realizeaza argumentarea;
Cu ce trebuie sa fie dotat? a.o serie de publicatii cu rol informativ,;
Cui trebuie sa furnizeze? c.la solicitarea managerului, a.
Cum este definita functia de secretar? a.in fisa postului;
Cum este perceput conceptul de? c.una din părţile vizibile ale.
Cum poate fi insusita arta conversatiei? a.nu poate fi insusita;
Cum poate fi organizata activitatea? c.centralizata, partial .
Cum poate interveni secretariatul ? c.in ambele cazuri.
Cum se clasifică comunicaţiile? a.verbale şi non-verbale;
Cum se numeste reprezentarea grafica? a.organigrama;
Cum se realizează comunicarea? c.prin procedee orale şi scrise.
De câte tipuri sunt procesările? b.de 4 tipuri;
De ce depinde rezolvarea pozitiva a? c.ambele situatii.
Digresiunea, ca parte a discursului: c.cuprinde vorbe de duh,
Din cultura de întreprindere fac parte numai: c.a+b.
Dosarele de presă pot fi numai: d a+b+c
Dosarul de presă este un pachet de informaţii: c.a+b
Emblemele sunt gesturile care: b.înlocuiesc cuvintele în
Evaluarea reprezintă un număr: c.a+b
Exordiul, ca parte a discursului: a.este introducerea, prin care se
Fantezia, ca greseala de structura a discursului,: c.originalitatea;
Formarea grupului este determinată numai de: c.ambele
Functia “cultivãrii”: b.prin “cultivarea” mediaticã a i;
Funcţia adaptativă constă în: a.adaptarea receptorului la cerinţele
Funcţia conativă, b.încearcă manipularea receptorului
Funcţia emotivă: a. evidenţiază stările şi emoţiile
Funcţia fatică a: b.urmăreşte modul în care funcţionează canalul
Funcţia metalingvistică: a.atrage atenţia asupra limbajului, codului
Funcţia poetică a comunicării se realizează: a.mesajul transmis
Functia presei de construire a: a.mass-media, prin procedee;
Functia presei de stabilire a ordinii: c.stabileste ordinea de zi.
Funcţia referenţială sau: b.în centrul atenţiei se
Gândirea de grup este un: c.care îndeplinesc ambele condiţii
Grandilocventaa: b.exprimare bombastica;
Grupurile către care se dirijează: b. grupuri ţintă
Grupurile sau instituţiile de: a.publicuri
Ilustratorii sunt gesturile care: a.însotesc si subliniazã mesajele;
În cadrul reuniunilor, facilitatorul: c.întocmeste lista înscrierilor la.
În cadrul reuniunilor, moderatorul: b.pregãteste materialul suport
În cadrul reuniunilor, presedintele: a.este managerul reuniunii,;
In ce consta abilitatea secretarilor in relatiile? c.ambele.
In ce consta functia de asistare directa a managerului? c.ambele.
In ce consta valoarea informatiei documentare? b.in perenitate;
In ceea ce priveste functia de? c.ambele variante sunt posibile.
In ceea ce priveste salutul, care este regula de baza? c.ambele sunt
În comunicare se porneşte de la premisa că: a.politeţea este;
În istoria relaţiilor publice au funcţionat numai: c.a+b
În perioada actuală, relaţiile .. d.a+b+c
În perioada actuală, relaţiile .. c.a+b
În relaţiile publice se utilizează numai: c.a+b
În relaţiile publice trebuie să se ţină cont numai de: c.a+b
În relaţiile publice, tipologia mesajelor se referă numai la: c.a+b
În relaţiile publice, tipologia mesajelor se referă : d.a+b+c
În situaţii de criză, comunicarea: d.a+b+c
Incoerenta, ca greseala de: d.greseli de logica.
Într-o ierarhie, un salariat: a. Peter
Inventarea telefonului se datorează lui: b.Graham Bell;
Inventarea telegrafului se datorează lui: a.Samuel Morse;
Inventarea televiziunii se datorează lui: c.I. L. Baird.
Kinezica este stiinta care: a.gesturile ca formã a comunicãrii;
Kinezica se ocupă de: a.comunicarea gestuală
La ce se referă cele mai semnificative bariere? c. ambele.
La ce se referă conceptul de sistem? a.ansamblul sistemelor
Limbajul paraverbal reprezintă: e.toate acestea la un loc
Locul public reprezintă numai: c.ambele
Logoreea, ca greseala de: a.vorbarie inutila;
Manipularea medie constã în: b.modificãri severe ale situatiilor;
Manipularea prin comunicare: b.influentarea receptorului.
Manipulãrile mari constau în: c.presiunea pe care o exercitã.
Manipulãrile mici constau în: a.folosirea unor tactici benigne,;
Naratiunea, ca: c.prezintã, într-o formã concisã, subiectul.
O firma de relatii publice furnizează numai: d.a+b+c
O organizaţie poate transmite d din toate tipurile
Organizatia este numai: ca+b.
Peroratia, ca parte a discursului: d.cuprinde finalul discursului,.
Planificarea stabileşte numai: c.a+b
Planul de acţiune reprezintă un document prin: d.a+b+c
Prin programele de relaţii publice, a.să obţină consimţământul
Principalul scop al mijloacelor: b.cât mai mulţi indivizi în acelaşi
Printre cele mai importante aplicaţii ale i: c.a+b
Printre recomandările ..: c.a+b
Printre recomandările ..: d. a+b+c
Printre tehnicile de comunicare cu şi prin mass-media d.toate
Printre tehnicile de comunicare utilizate în mod curent d.a+b+c
Procesul de relaţii publice se desfăşoară numai în strategici: c.a+b
Propunerea, ca parte a discursului: b. prezintã tema discursului si;
Proxemica este stiinta care studiazã: b.utilizarea spatiului de cãtre;
Proxemica stabileşte zonele care departajează a.intimă - 0, 50 m
Publicul indecis este: c. interesat de discurs, dar nu este sigur dacã
Publicul intern este reprezentat de: a. angajaţi şi management;
Publicul neutru este: b.neinteresat de spusele vorbitorului;
Publicul ostil are: a.o părere hotărât opusă celei a emiţătorului;
Publicul ostil este: a.hotãrât opus celei a emitãtorului în problema
Publicul sustinãtor este: d.câstigat definitiv de partea emitãtorului,
Puterea coercitivã,: b.capacitatea emitãtorului de a-l sanctiona;
Puterea expertului,: b.acceptarea de cãtre receptor a;
Puterea legitimã,: a.acceptarea de cãtre receptor cã;
Puterea recompensatoare a mesajului consta: a.atribui receptorului
Puterea recompensatoare, exercitatã în actul:a.capacitatea
Puterea referentialã, exercitatã în actul manipulãrii: c.identificarea
Refutatia, ca parte a discursului: b.cuprinde discutarea si;
Relaţiile publice ale instituţiilor publice operează e.a+b+c+d
Relaţiile publice ca practică organizaţională e.a+b+c+d
Relaţiile publice contemporane se.paradigma comunicării
Relaţiile publice de corporaţie utilizează numai c.a+b
Relaţiile publice din domeniile divertismentului şi c.a+b
Relaţiile publice exprimă: c. a+b
Relatiile publice pot fi privite ca: c.ambele
Relaţiile publice şi publicitatea sau reclama: a. se interferează?
Relaţiile publice sunt legate de apariţia: a.rolul presei
Relaţiile publice, ca proces de comunicare,: d.a+b+c
Rolul individului în grup reprezintă: b.poziţia asumată în grup, cu
Rolurile interne în reuniunile organizaţiei: d.toate aceste roluri
Schema restrânsă a comunicării e.toate aceste componente
Serviciile oferite : d.a+b+c
Statutul individului: a.poziţia pe care o deţine în mod formal,
Stilul autoritar: a.împarte dictatorial sarcinile de lucru,
Stilul democratic: b.discută sarcinile cu membrii grupului,;
Stilul permisiv: c.nu intervine în sarcinile de grup care acţionează.
Tehnica impromptu-ului de expunere: c.o realã improvizatie.
Teoria glontului magic” sustine numai faptul cã: c.a+b.
Tiparul a apărut în 1438 în: c.Europa
Tipuri culturale de comunicatori în organizaţie sunt numai: e.toate
Tipurile culturale de comunicatori în organizatie sunt numaic.a+b.
Transparenţa în: a.garantarea caracterului public al informaţiei
Triunghiul încrederii reprezintă: c.a+b
Un dosar de presă conţine numai: d.a+b+c
Un program de comunicare al unei c.a+b
Un program de comunicare pentru contracararea: d.a+b+c
Un program de comunicare publică trebuie să d.a+b+c
Valorile sociale ale culturii organizationale sunt numai: c.a+b.
duminică, 31 ianuarie 2010
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu